campionatul Finlandei

dupa ce m-am chinuit timp de o saptamana sa prind concertul Amorphis live in Tavastia (Fi), aseara am reusit. prima data pc-ul n-avea placa de sunet, a2-a oara, alt pc n-avea programul necesar, a 3-a oara am uitat ca e dupa ora finlandei…si a 4-a oara, adica aseara, am reusit sa-l vad. dupa ce am urmarit o jumate de ora un program cu valuri, doar doar nu pierd locul pe stream.

foarte fain concertul. Joutsen putin luat, dar asta n-a influentat cu nimic cantarea, iar Tomi Koivusaari … asa cum il stim 🙂 din setlist: Perkele, Brother Moon, Into Hiding, Aginst Widows, Castaway, My Kantele, Under the soil and Black Stone, The Smoke si terminat asa cum ma asteptam, cu House of Sleep.

pacat ca a fost prea scurt. oricum, e numa bine pt antrenamentul dinaintea cantarii din mai, de pe A38.

sorry pt cei care nu l-ati vazut … puteti sa dati noroc cu mine acum. intai Evergrey, acu’ Amorphis in Tavastia … ca sa nu mai mentionez Korpiklaani , altminteri as merita o statuie intr-o piata publica sau undeva mai central.

Moi moi, poikat!

~ by arianrod on January 28, 2007.

2 Responses to “campionatul Finlandei”

  1. M-am chinuit si eu cateva zile sa prind concertul Amorphis. Prima oara PC-ul n-avea placa de sunet, nici a doua oara, nici a treia si cu atat mai putin a patra oara. Am reusit sa vad cateva screenshot-uri cu Lebadoiu’ in actiune… :-

  2. nu’s suficiente niste screenshot’uri

Leave a Reply

 
