Mascarici si bunaciuni

se lasa cu ceva cantari in Romania si anul asta. cred ca usor usor metal-ul va trona in spatiul mioritic “vale-deal-vale-deal” … sau poate e doar optimismul meu. cred ca asta e!

si pe langa Haggard, care va face act de prezenta, nu la Brasov asta cum se anuntase, ci la Sibiu la Artmania Fest, alaturi de My Dying Bride si The Gathering, mai vine un fest. De data asta in Bucuresti se tranteste prima editie a fest-ului B’estial. si pe cat e de jenant numele pe atat de jenant e si afisul “Mr Manson si Circul de Stat, Alice Cooper si comunitatea porumbeilor care beau apa minerala cu lamaie, Faithless si … mai e cineva dar am uitat cine. si pe langa asta, pretul biletului va fi de 1 milion 800 mii lei.  nu mai bun pentru entertaiment.

dar sa nu vorbim de lucruri “sfinte”, ci de lucruri cu adevarat importante. …cum ar fi ca au mai ramas vreo 2 luni pana la cantarea Amorphis. si inca pentru Silvana e Amorphis Time, dude, try later.

si mi-am luat si bilet de avion, dus-intors 13.340 Ft … aproape cat un singur drum cu trenul si o diferenta de timp de vreo…13 ore.

~ by arianrod on February 23, 2007.

3 Responses to “Mascarici si bunaciuni”

  1. ce faceeee? the gathering in ro? whoa. big whoa. ma duc sa ma documentez.

  2. Am mare noroc ca nu-s fana nimanui de pe-acolo, altfel mi-o luam in bot cu bacul. Mare mare noroc anul asta, deocamdata. Abia astept sa treaca jumatatea asta de an. :))

  3. nici eu, dar as fi vrut sa vad Haggard in concert. oricum nüam cum sa ajung in tara atunci. asa ca …Jen, enjoy the fest’

Leave a Reply

 
