si Artmania fara Haggard

nu m-am omorat nicioadata dupa Haggard, insa intotdeauna am recunoscut ca tipii fac MUZICA si inca una de calitate. Anul asta, din motive de “deportare” la unguri, nu am reusit sa vad cum s-a miscat Artmania in 2007. Chiar daca din toate trupele prezente acolo nici una nu mi-a miscat intr-un fel sau altul, Festivalul Artmania ramane un fest la care merita sa participi.

si da, am vrut sa vad Haggard-ul pe scena. Sa vad cat de multi sunt si ce pot ei sa faca live, sa mi se confirme ca sunt profesionisti (bine, nu m-am indoit niciodata de treaba asta, dar mi-am tot gasit motive pentru care m-as fi dus).

si nu am mers la Sibiu ieri pentru ca a trebuit sa petrec aproape 8 ore demonstrand cata maghiara stiu la ECL Ungaria.

si azi dimineata, cand toata lumea dormea si net-ul inca mergea bine, reusesc performanta sa deschid cont-ul de pe Yahoo. si ce citesc eu acolo printr-n newsletter?

ARTMANIA FARA HAGGARD

Si asta in urma unui accident suferit de pianistul Hans Wolf.

Imi pare rau pentru cei care au cumparat bilete la Artmania special pentru Haggard. Si stiu ca sunt destui.

Asa ca merci frumos Dream Theater pentru gig-ul din Petofi Csarnok.

Sambata vin acasa!

~ by arianrod on June 17, 2007.

Leave a Reply

 
