avem Silent Waters de la Amorphis

a mai ramas vreo luna  pana la lansarea urmatorului album Amorphis. Silent Waters, dupa cum poarta numele se asteapta a fi la fel de bine primit precum precedentul Eclipse.

am ascultat deja albumul si kicks asses. este oarecum diferit fata de Eclipse, insa ramane tot acolo, la nivelul albumelor Amorphis, adica la nivelul superior. Pe mine m-a trimis cu gandul un pic la Tales of Thousand Lakes si la Sinishtra (trupa lui Tomi Joutsen), dar mai multe intr-o recenzie care e pe vine.

~ by arianrod on July 17, 2007.

5 Responses to “avem Silent Waters de la Amorphis”

  1. mi se pare foarte, foarte fain albumul, nu m-a prins din prima cum a facut Eclipse, insa are multe de aratat.
    cat despre Fazer… da, completely agree 😀 imi mai plac mult si cele cu menta. intr-adevar, a bit of Finland… 🙂

  2. ar trebui sa incerci si Fazer – Liqueur Fills. cele cu Punssia (Punch) rup tot. se gasesc si la noi, dar la supermarket-urile mai mici.

    iar despre Amorphis. daca reusesti sa gasesti, asculta Sinisthra. mie mi se pare ca Silent Waters seamana destul cu Last of the Stories of Long Past

  3. de-o saptamana caut Fazer cu punch, nici un succes n-am avut pana acum… dar perseveram, o sa trec si prin Carrefour ca acolo am vazut ca au de mai multe soiuri.
    Sinisthra… da, inteleg ce zici, probabil e Joutsen care se simte mai in largul lui si si-a pus o amprenta mai puternica. oricum, suna bine amandoua.
    succes cu noua orientare a blogului 🙂 de multa vreme voiam sa ma apuc si eu sa fac niste recenzioare intr-o nota foarte foarte personala si subiectiva, dar nu mi-a iesit mare lucru pana acum.
    eh, cu Amorphis si Fazer visam la Finlanda si caldurile devin puuuutin mai suportabile 🙂

  4. Eu folosesc MegaImage ca sursa de aprovizionare. Pe Carrefour nu m-am bazat niciodata prea tare. Plus ca nu mai e senzatia aia de intimitate “tu cu produsul finlandez”. 🙂 no, fiecare obsesie are manifestarile ei. Deci, incearca MegaImage. Mie insa nu imi tin foarte bine pe caldura asta, mai ales cand ma uit la manualul de finlandeza si stiu ca trebuie sa ma reapuc de partitiivi

    cat despre blog. merci! cam asta facem si cu Rockarolla (www.rockarolla.ro), insa acolo se mai amesteca treburile si cu chestii care nu merg prea bine cu ce vreau io. oricum, sper sa mearga si cu una si cu alta.
    destul de mult timp am cautat un colaborator pentru un blog muzical de opinie, insa cei mai multi s-au cam temut sa nu primeasca suturi, injuraturi etc.

  5. hahaa… da, de bine ce eram mandru ca ma prinsesem cum se alterneaza consoanele, si eu tot la partitiivi m-am blocat. m-am decis s-o iau de la capat, dar pana acum am cam ramas numai cu decizia.
    multzam de hint-ul cu MegaImage 🙂

Leave a Reply

 
