Apocalyptica pregateste Worlds Collide

Dupa cum zice pagina Myspace a celor de la Apocalyptica, pe 17 septembrie ar aparea cel de-al 6-lea album, Worlds Collide. Primul extras al acestui nou material este melodia I’m not Jesus, in colaborare cu Corey Taylor de la Slipknot si Stone Sour. Aceasta piesa va fi disponibila incepand cu 3 septembrie in Europa si 31 august in Germania
Alti invitati pe acest album sunt: Corey Taylor, Dave Lombardo – Slayer, Tomoyasu Hotei, Joseph Duplantier – Gojira, Cristina Scabbia -Lacuna Coil.
Pana la lansare insa, pe MySpace pot fi ascultate ‘I’m Not Jesus’, ‘Peace’, ‘SOS’  si ‘Worlds Collide’

~ by arianrod on July 31, 2007.

4 Responses to “Apocalyptica pregateste Worlds Collide”

  1. Worlds Collide imi suna cunoscuta, cred ca de la Eurovision. M-am cam speriat cand am auzit ca vor colabora cu Taylor, nu-mi place grozav de tare ce-a iesit, dar in fine, ma asteptam la mai rau… Chiar astept cu mare curiozitate albumul asta. Asta si cu Nightwish.

  2. am ascultat Apocalyptica pana la Reflections. din 2004 incoace mi se pare ca s-a comercializat mai tare decat era nevoie, iar colaborarile cu ‘nspe mii de cantarete/cantareti ma lasa rece.
    Nu m-a interesat niciodata eurovision-ul si balariile care tin de el, am citit insa ca Apocalyptica o cantat acolo. asta nu face decat sa confirme ce scriam mai sus.

  3. aaah, am o problema grava cu concentrarea atentiei :))
    tin sa combat, macar putin, parerea ta despre ‘comercializarea’ Apocalypticai. pana la albumul omonim cred ca toate colaborarile au fost de bun augur (ma rog, personal imi displace Nina Hagen, dar recunosc ca a fost ceva inedit). pe Apocalyptica m-am speriat cand am vazut cu cine colaboreaza, dar totusi mi-am facut curaj si am descoperit ca de fapt albumul are chiar niste episoade exceptionale (Quutamo, Ruska, Fisheye), de fapt nici macar Life Burns nu suna rau in varianta instrumentala. imi pare rau doar ca au renuntat la bunul obicei de a lansa piesele in 2 volume, instrumentale si cu guest vocalist.
    sper ca si Worlds Collide va avea niste nestemate prin el. sunt foarte curios in ceea ce priveste colaborarea cu Duplantier.

  4. Apocalyptica incepuse ca un proiect foarte fain, iar ceea ce au si facut ei pe primele albume mi-au confirmat pararea ca sunt autentici. Ei bine, eu in momentul de fata nu mai simt acelasi lucru fata de muzica Apocalyptica. Iar ca sa consider un album cu adevarat bun, trebuie sa aiba mai mult decat cateva “episoade” bune in el.

Leave a Reply

 
