Noul album My Dying Bride e gata

Trupa My Dying Bride a pus la dispozitie spre ascultare o melodie de pe noul album, For Lies I Sire, pe site-ul oficial al trupei www.mydyingbride.org.

For Lies I Sire

For Lies I Sire

For Lies I Sire

01. Fall With Me
02. My Body, A Funeral
03. The Lies I Sire
04. Bring Me Victory
05. Echoes From A Hollow Soul
06. ShadowHaunt
07. Santuario Di Sangue
08. A Chapter in Loathing
09. Death Triumphant

Lansarea oficiala a albumului va avea loc pe 23 martie.

~ by arianrod on February 13, 2009.

One Response to “Noul album My Dying Bride e gata”

  1. am citit un taster review in kogaionon, sint curios cum suna

Leave a Reply

 
