Varg Vikernes iese din inchisoare

Intr-un interviu acordat cotidianului Dagbladet, Varg Vikernes (Burzum) a declarat ca in curand va fi eliberat din inchisoare, unde si-a ispasit pedeapsa pentru uciderea lui Øystein Aarseth –  Euronymous (Mayhem).  Varg a precizat ca, dupa eliberare, se va stabili in orasul Telemark, unde va locui alaturi de sotia si fiul sau.

“I miss my family and I look forward to the day where I can work on the farm, make music, write books and be with my wife and child 24 hours a day – and live a normal family life.”

“I’m ready for society – and I have been for many years. I’ve learned from my mistakes and I’ve become older. Now I just want to be with together with my family. My mind has never been imprisoned.” a declarat Varg.

~ by arianrod on March 12, 2009.

Leave a Reply

 
