Opeth aniverseaza 20 de ani

Opeth, una dintre trupele de referinta pe scena metal se pregateste pentru aniversarea a 20 de ani de cariera. Cele 2 decenii de activitate urmeaza sa fie sarbatorite in primavara lui 2010, prin 6 show-uri in exclusivitate, show-uri ce vor avea lor in: Stockholm, Essen, Paris, Londra, New York si Los Angeles.


Copyright Alina Vadean

Mikael Akerfeldt: “Nu-mi vine sa cred, dar … aniversam 20 de ani! Fac parte din trupa asta de 20 de ani, chiar de cand aveam 16 ani! E o nebunie! Daca imi aduc bine aminte, nu am avut niciodata vreo petrecere de lansare, n-am sarbatorit niciodata ceva oficial. Ei bine, acum este timpul, auziti? Am pus pe picioare cateva show-uri, 6 mai exact, in jurul lumii”

“Am discutat deja despre setlist si se pare ca o sa includem cateva melodii pe care nu le-am cantat niciodata, cateva pe care fanii din intreaga lume ne roaga sa le cantam de ani de zile.”

Martie 2010
30 – Cirkus – Stockholm, Sweden

Aprilie 2010
1 – Lichtburg – Essen, Germany
3 – Bataclan – Paris, France
5 – Royal Albert Hall – London, UK
7 – Terminal 5 – New York, NY
9 – The Wiltern – Los Angeles, CA

~ by arianrod on December 4, 2009.

Leave a Reply

 
