Chitaristul si bassistul Katatonia au parasit formatia

“Trist, dar adevarat, trebuie sa confirmam stirea conform careia erati anuntati ca Fredrik ‘North’ Norrman si Mattias ‘Krypt’ Norrman au decis sa paraseasca formatia Katatonia. Respectam decizia lor si cu aceasta ocazie vrem sa le multumim amandurora pentru toate urcusurile si coborasurile pe care le-am petrecut impreuna in turnee, in studio, pentru amintirile si momentele pe care le-am petrecut impreuna. Frederik a fost alaturi de noi timp de 15 ani, iar Mattias timp de 10 ani si am fost norocosi ca am avut un line-up neschimbat inca din 1999, dar este adevarat ceea ce spun ei – toate lucrurile bune au un sfarsit.” Katatonia

Fredrik “North” Norrman:

“Aceasta este categoric cea mai grea decizie pe care am luat-o vreodata.  Este absolut dureros sa spun aceste cuvinte “parasesc Katatonia”, chiar si mai rau este sa fac ca acest lucru sa se intample. Au fost 15 ani foarte buni si as vrea sa le multumesc baietilor din trupa si tuturor oamenilor pe care i-am intalnit in drumurile noastre.  O sa urmaresc acum Katatonia alaturi de voi.”

Mattias “Krypt” Norrman:

“Cu mare tristete an hotarat sa parasesc katatonia dupa 10 ani fantastici.  Acesta decizie a fost probabil cea mai grea din cate am luat vreodata. Motivul acestei decizii este compus din mai multi factori mai mici. Este greu pentru mine sa fiu plecat de acasa anul viitor. Urmeaza multe turnee in viitor, deci timpul pentru a lua o hotarare a fost acum. Si o sa sustin ca nu exista niciun fel de disputa personala intre noi, membrii trupei, doar ca nu pot sustine aceste turnee. Nu este ceea ce am dorit, insa familia este intotdeauna pe primul loc.

As vrea sa le multumesc lui Jonas, Anders, Daniel, Fred si echipei pentru toti acesti ani petrecuti impreuna. Au fost, cu adevarat, cei mai buni ani din viata mea. Si un mare ‘Multumesc!’ tuturor fanilor si prietenilor pen care i-am facut.

Sunteti cei mai buni si o sa-mi lipsiti … Sper ca intr-o zi, cand timpul imi va permite, o sa-mi continui calatoria alaturi de trupa. Va urez toate cele bune! O sa-mi lipseasca viata alaturi de voi!

Katatonia:

Noi am gasit deja inlocuitori temporari pentru turneele urmatoare si acest lucru ne ajuta sa nu modificam agenda pentru 2010. Mr. Per “Sodomizer” Eriksson (Bloodbath) il va inlocui pe Fredrik, iar Niklas “Nille” Sandin (ex-Siebenburgen, ex – Amaran) il va inlocui pe Mattias

~ by arianrod on December 24, 2009.

2 Responses to “Chitaristul si bassistul Katatonia au parasit formatia”

  1. Craciun Fericit si numai bine !

Leave a Reply

 
